Bize Ulaşın Shopping
  • +90 (216) 470 81 48/49
  • saniter@saniter.com.tr
Kariyer

Şikayet / İtiraz Alma ve Değerlendirme Prosedürü

  • Şikayet / İtiraz Alma ve Değerlendirme Prosedürü

Yapılan tüm analizler ve muayene hizmetleri için verilen raporlar, tüm ticari, mali ve diğer etkilerden uzak tutularak hazırlanır.

Deney ve/veya gözetim (muayene) sonuçları müşteri isteğine göre değiştirilmez. Laboratuvarın prensipleri ve çalışma anlayışı, talep eden müşteri yetkilisine hatırlatılarak çıkan sonuç olduğu gibi müşteriye raporlanır.

Deney ve/veya gözetim (muayene) gerçekleştirilmesinde ve/veya raporlanmasında herhangi bir gecikme olduğunda müşteri bilgilendirilir.

Talep eden her türlü ilgili taraftan gelen yazılı/sözlü/e-posta/telefon/web sitesi ile gelen şikayetler ve itirazlar  "Müşteri Şikayeti / İtirazı Alma ve Değerlendirme Formu" na  açık ifadelerle müşteri ile iletişimde olan personel tarafından  doldurulur, form  Sistem Yöneticisine iletilir. Sistem Yöneticisi  ilgili durumu Genel Müdür’e bildirir.

Tüm süreç Sistem Yöneticisi tarafından takip edilir.

Genel Müdür, Sistem Yöneticisi ve gerekiyorsa şikâyet/itiraza konu olmayan, muayene/denet faaliyetine katılmayan personel tarafından şikâyet veya itiraz konusu değerlendirilir. Şikâyet edilen muayene/deney ile ilgili olan personel şikâyet/itiraz değerlendirme için yapılan toplantıya katılamaz, bu konuda karar verme hakkına sahip değildir. Eldeki verilerini, hizmet verdiği kapsama ve akreditasyon şartlarına bağlı kalarak gözden geçirir ve değerlendirir. Saniter tüm değerlendirmelerinde gizlilik tarafsızlığını korur ve etik kurallarına bağlı kalır. Değerlendirme sonucu gerekli görülür ise Sistem Yöneticisi düzeltici faaliyet başlatır. Talep edildiği takdirde sürecin tanımlandığı tüm proses; ilgili taraflara Sistem Yöneticisi tarafından bildirilir.

Değerlendirme sonucu ile ilgili bilgiyi Sistem Yöneticisi maille veya telefonla resmi olarak iletir.

Saniter, şikâyet ve itirazların iletimi prosesinin tüm aşamalarındaki kararların tamamından ve bilgilerin toplanması ve doğrulanmasından sorumludur.

Müşterilerin taleplerine açıklık kazandırmada, müşteri veya temsilcilerinin laboratuvar performansını izleme konularında Saniter işbirliği içerisindedir. Müşterinin talep etmesi durumunda, kendisi için yapılan deneylere, ilgili laboratuvar bölümlerine, bizzat veya temsilciliğinin girişi için imkân sağlanır. Bu aşamada diğer müşterilerin gizliliğinin korunmasını sağlamak için, F.22.04 Müşteri Gizlilik Formu imzalatılır ve gerekli düzenlemeler yapılır.

Saniter ile ilgili her türlü öneri/şikayet/itirazlarınızı aşağıdaki bölmeden bize iletebilirsiniz.

Whatsapp
Hemen Ara
Lokasyon
Sizin İçin Buradayız. Bize Yazın...